MOLT URGENT, MOLT
Mira, tinc un problema i em fa molta por, no li vull dir a la meva mare per vergonya i perquè pensaria "tu com ho saps?" però necessito alguna cosa abans de temps.
Jo aquest estiu tenia novio i ens veiem pràcticament cada dia...un dia vam decidir fer-ho i el problema es que no entrava, però no em va fer vergonya perquè teniem molta confiança i no li he dit a ningú. Llavors un dia, un del gimnàs pel voltant de 30 anys, ens va explicar que tenia una amiga que no li entrava i la van tenir que operar. Jo, a casa meva també m'he posat els dits però em fa molt mal, es un mal estrany i no sé noto que tinc una part estranya. Però també pot ser que sigui petit i s'hagi de dilatar. Sigui el que sigui, es un problema, perquè no em puc posar tampax i la gent es pregunta perquè, i doncs això, que no sé que fer o no sé com dir-li a me mare sense que es noti, però sóc una adolescent, i les meves amigues ja no son verges i jo, que he tingut la oportunitat també m'agradaria poder fer-ho.
Un petó i gracies:)
Elena Crespi

Hola anònim!
Doncs crec que has de fe runa cosa important: li comentes a la teva mare que no et pots ficar un tampó i li dius que vols anar al ginecòleg. No cal que sàpiga que has tingut relacions sexuals. Pots comentar-li que algú t'ha dit que si no et poses un tampó el millor que pots fer és una revisió al ginecòleg i potser això permetrà que t'hi porti.
També pots anar ala tarda jove del teu CAP (Centre d'atenció primària) i allà t'atendran de manera anònima.
Però les operacions no són necessàries en la majoria dels casos, senzillament necessites trencar l'hímen o relaxar-te, ja que els dits entren (tot i que fan mal) però això vol dir que poden entrar... per tant, potser fas molta força, sense voler, amb la musculatura pèlvica.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres