orgasme femení!!
Hola, tinc un grandíssim dubte.
Bé, jo ja fa temps que tinc nòvio i ho hem fet diversos cops, però mai he arribat a un orgasme, ell si que es corre però jo no. Que podria ser? Es pot posar remei? Hi ha alguna manera que jo consegueixi arribar-hi?
Moltes gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Llegint la teva consulta ens en sorgeixen moltes més: Quan dius que no arribes mai a l'orgasme et refereixes a que amb la penetració no arribes a l'orgasme? Quan et masturbes tu sola arribes a l'orgasme? A través de l'estimulació del clítoris sí, oi? Bé doncs, aquesta és la clau.
Arribar a l'orgasme només amb la penetració és possible però requereix d'un coneixement del propi cos i del cos de l'altre molt alt, i tot i així no sempre és possible. L'òrgan femení en els genitals que s'encarrega del plaer és el clítoris i amb la penetració no s'estimula (a no ser que hi hagi una estimulació paral·lela entre penetració i clítoris, amb la teva mà o la seva per exemple).
Per tant, per arribar a l'orgasme en parella, ensenya-li com ho fas tu sola, i guia'l.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL