Nooiaa
Hola,
Necesitu ajuda! :(
Sòc una nena de 16 i no estic orgullosa del meu cos.
Estic gorda. Em vull aprimar..
Vaig estar una temporada sense menjar perque no tenia gana i tambe ho vaig fer-ho per aprimar-me.
Me posat a dieta unes quantes vegades però e durat una setmana o menys.
Ajuda'm siusplau:(
Sara Bujalance

Hola! Amb 16 no és necessari que facis dietes d'aprimament, poden ser molt perilloses per a la teva salut. Amb 16 encara estàs creixent i és molt important que rebis tots els nutrients que el teu cos necessita. El millor que pots fer per tenir un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport. A part d'això t'animo a que t'acceptis tal i com ets. És fonamental que t'acceptis per trobar-te bé. T'animo a que aprenguis a valorar-te positivament i a que t'esforcis una mica en veure quines coses maques té el teu cos, que segur que en té, només cal que aprenguis a veure-les. Un petó molt gran!