Tothom em diu que estic prima, pero no m'hi veig.
Hola!
Sóc una noia de 13 anys (aquest any en fare 14) i la veritat és que ja fa temps que no m'agrada el meu cos.
La gent diu que estic prima, però jo en quan em miro al mirall, trobo que tinc molta cintura (nomès si em miro de perfil, de cara trobo que la panxa està bé).
El cas és que m'agradaria saber si estic grassa, o si passaria res si perdes un o dos quilos.
Faig 1.65 i no tinc gaire pit ( no dec arribar a la talla 85)i peso casi 50kg.
Moltes gràcies!!
Sara Bujalance

Hola wonder_161! Pots estar tranquil·la perquè estàs bé, no necessites aprimar res! Treu-te del cap això de que tens molta cintura de perfil, perquè és impossible. Si perdessis pes estaries posant en perill la teva salut, així que no ho intentis. Les úniques coses que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. I tingues una mica de paciència, el teu cos encara està creixent, ja veuràs com a mida que vagis creixent anirà prenent formes més adultes de manera que la cintura s'afinarà i el pit et creixerà. Molts petons!!