anorexiia.
hola tinc 14 anys i al novembre fag 15.
peso 56kg i medeixo uns 1,65 cm estic grasa?
mira faig natacio 2 cop a la setmana i faig 1'30 hores.
tambe de tan en tant vaig al gimnas i faig bicicleta, corro a la cinta, i una bici que es fa de peu...
menjo molt variat i tal.. pero al migdia li dono la mitat al meu gos.. ja que em veig gorda..
he intentat bomitar pero no hu aconsegueixo..
que faig?
graciies un kiss molt grann <3
Sara Bujalance

Hola quueralt_13! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, pel que m'expliques sembla possible que t'ho estiguis passant malament per culpa del tema del menjar i el pes. El teu pes està bé, no necessites aprimar res! Això que fas de donar-li al gos la meitat del teu menjar i intentar vomitar pot fer-te molt de mal!!!. Per mantenir-te en un pes bo només cal que mengis de tot, equilibrat i que facis esport habitualment (però sense obsessionar-te!!!). Tot el que t'està passant és perillós perquè podria arribar a convertir-se en un trastorn de la conducta alimentària. Per evitar-ho el que has de fer és parlar-ho amb els pares i dir-los com et sents i la preocupació que tens sobre el pes. Sé que pot ser difícil fer-ho, però és necessari que ho facis de cara a que t'ajudin a sentir-te bé i a evitar un problema gros. Així que t'envio molts ànims per a que els hi expliquis. I molts petons!!