sucidi
huuuula!
tinc 14 anys i al novembre faig 15..
he estatd e rollo mab un tio de la meva edad, que es el ex de la meva BFF, i no hu sap.. i no li dire.
el nen fisicament no ma'agrada.. pero nose magrada estar amb ell i tal.. i magrada liarme.
pero que soc molt superficial, i quant alguna amiga em pregunta que tal amb el nen, i que menseyi una foto.. sempre li dic que no, pq em fa vergonya.. esque es molt lleig..
que faig? continuo liantme amb ell i fent mal a la meva amiga ( pq em sento malament quan em diu algo dell) pero esque nose... AJUUUDA!
gracies un petooonààààs! <3<3<3<3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. tot depèn de tu:
Intenta valorar què significa per a tu embolicar-te amb aquest noi, dius que no t'agrada, potser deixar de liar-te amb ell et permet conèixer a altres nois que sí que t'agradin... Si aquest noi no t'agrada per què t'emboliques amb ell? Quin pes té per a tu que a la teva millor amiga sí que li agradi?
El fet de dir-li o no a la teva millor amiga és indiferent. Tot això depèn de que valoris què significa per a tu tot això, la relació amb el noi, la relació amb la teva amiga i la relació de tu amb tu mateixa.
Intenta posar ordre de prioritats i en funció d'això decideix.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL