Clitoris...
Hola, tinc 15 anys i em masturbo, una cosa bastant normal a la meva edat. Però sempre he llegit i m'han dit que estimular el clitoris és "clau" per sentir plaer i tenir o arribar a l'orgasme. Però jo no se com s'estimula el clitoris, i em fa vergonya pregunta-ho, perquè nose a qui li podia preguntar. Em podeu ajudar i dir-me que puc fer amb el clitoris mentre em masturbo?
Anissa Ouali

Hola Wow*-*!!
Gràcies per la teva confiança! Primer de tot has de detectar on és!! Pots agafar un petit mirall i veure com son els teus genitals i on està situat el clítoris. En aquesta web
pots trobar imatges dels genitals femenins que ajuden a situar totes les parts (està en anglès però s’entén molt bé).
És cert que el clítoris pot ser un punt important, i podríem dir que "clau", per excitar i arribar a l'orgasme (però recorda que el més important és el cap). Amb el clítoris pots jugar amb el ritmes, la pressió, tocant suaument amb els dits mica en mica i pots anar augmentant el ritme i/o baixant,..
L'objectiu és conèixer el teu cos i anar veien com t'agrada a tu! (la masturbació no és introduir-se els dits, vol dir conèixer)
un petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali