Com aprimar-me
Hola! Si alguna vegada es publica aixo, m'agradaria que fos anònim. Jo sóc un noi de 16 anys, i medeixo 192 cm i peso 80 kg. Com puc aprimar-me? He intentat fer dieta, pero no m'aprimo gens :'(
Sara Bujalance

Hola! Tranquil que el teu nom no em surt ni a mi. Amb l'alçada que tens el teu pes és correcte! No cal que aprimis! Potser tens la idea de que 80 quilos és molt, però pensa que ets molt alt i, per tant, la proporció és correcta, és un pes molt bo per la teva alçada. Menys quilos se't veuria massa prim, tindries un aspecte malaltís. Així que no cal que facis cap dieta per aprimar! El millor que pots fer és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport. Ja està. A més, ja veuràs com hi ha noies a les que els hi agradarà molt la teva alçada. Una abraçada ben forta!