precoç?
Bones. Com puc saber si tinc ejaculació precoç? Quan em masturbo se perfectament quan estic a punt de ejacular (orgasme) i el se parar pero he de parar de masturbar-me, sino ejaculo. Però tardo poc a arribar en aquest punt. Això seria un problema?
Laura Centellas

Hola,
Les fases de la resposta sexual masculina són: excitació, meseta, orgasme, resolució i període refractari. L’ejaculació precoç es dona quan no hi ha la fase de meseta, és a dir, quan de l’excitació es passa directament a l’orgasme, sense tenir el control i a vegades sense haver-hi gaire o gens d’estimulació. La majoria són psicològiques i es poden solucionar amb una bona educació sexual i agafant el control, a vegades amb ajuda d’una terapeuta/sexòloga.
Si és un problema o no ho has de dir tu. Si per al moment no t’és un problema continua igual i si, en canvi, sents que el dia d'avui t’és un problema, ens el pots escriure en una altra consulta i mirarem d’ajudar-te o donar-te algunes tècniques que poder et van bé.
De moment t'adjuntem una pàgina web on explica la resposta sexual humana, perquè hi puguis donar un cop d'ull:
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas