primera cita
Hola! ja se que aquest no es un tema sexual,pero tampoc es psicologic o alimentari, per tant el que penso que s'assembla mes es aquest. Aqui esta la meva consulta: en pocs dies tinc la meva primera cita, i estic plena de dubtes. El noi és bastant timid i no sap que m'agrada, ni tampoc te sospites, per tant, no se ni quina roba ficar-me, ni com saludar-lo quan arribi, ni de que parlar-li... Potser us sembli una consulta estupida, pero per mi es molt important. Petonets
Anissa Ouali

Hola Happylife! No és una consulta estúpida, ni molt menys! El més important és que et sentis còmode i a gust tant amb la roba que et posis, el com saludar-lo, i del que parleu.
Això sembla molt fàcil de dir, però segurament penses "i com es saludar, o vestir-se còmodament"? Doncs fixat en què et poses quan surts amb les teves amigues (aquí pots trobar referències de la roba que més t'agrada i et sents a gust portant-la), com saludes a la gent quan no estàs dels "nervis" (dos petons?).... Temes de conversa, de que parlar? Aquí no es tracta de demostrar tota la teva intel•ligència (si intentes fer això possiblement passi el contrari), és tracta de parlar d'alguna cosa que t'agradi, fins i tot, pots anar a la pagina principal d'adolescent.cat que segur trobaràs molts temes de conversa.
El que no hauries de fer és intentar aparentar allò que no ets (amb la roba o parlant de temes o comportant-te d'una manera que tu no ets normalment).
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali