Sexe oral
Hola, tinc 14 anys i he quedat amb la meva novia per fer sexe oral. Jo li he dit que l'hauriem de fer amb condó, però ella em diu que vol que em corri a la seva cara i que després vol empasar-se el meu semen. Volia saber quins riscos hi han de fer sexe oral de part d'una noia a un noi sense condó. També volia saber si jo li faig sexe oral a ella, hi ha cap risc o s'hauria de posar el condó femení, i on es compra, perquè per la festa major el vaig veure al punt lila però als supermercats no els venen (és la primera vegada que faig tota mena de sexe(ella també)
Gràcies per la feina aue feu :)
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
El risc que hi ha de fer sexe oral sense preservatiu és que en el cas que algú dels dos tingui una infecció de transmissió sexual, que es pugui transmetre via oral, la pot contagiar a l’altra. Hi ha infeccions que es tenen i no presenten símptomes, per tant, l’important per assegurar-vos que cap dels dos teniu cap infecció és fer-vos les proves de detecció. Es poden fer gratuïtament al vostre CAP. Per reduir possibilitats també és molt important mantenir una bona higiene corporal i dels genitals, sobretot abans i després de tenir relacions sexuals.
Si utilitzeu el preservatiu per a vagina, el podeu comprar a les farmàcies. Us adjuntem un enllaç on parla de tots els mètodes anticonceptius i de barrera que existeixen, per què serveixen i on els podeu trobar:
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas