Potser estic embarassada?
Hola,
Fa dos setmanes em va baixar la regla i vaig tenir relacions sexuals amb el meu nòvio mentres la tenia tot i que ja era com a l'últim dia. Vam anar amb cuidado i en cap moment ho vam fer sense protecció. El que passa és que fa des d'alguns dies tres més o menys que tinc com senyals de que m'ha de venir la regla, mal de panxa, mes fluxe.. el que passa és que havui m'ha baixat com un fluxe una mica més marronós però no com el de que m'ha de venir la regla.
Poder m'ha de baixar la regla però només han passat 14 dies des de que hem va marxar tot i que ja m'ha passat algun cop això de que em baixes 14 dies després d que em marxes però només un o dos cops m'ha passat
El que passa és que he llegit a algun lloc que també hi ha el sagrat de implantació i que et baixa una mica de sang però que no es la regla.
Creieu que podria se això? O poder es alguna altra cosa? Algún consell?
Gràciessss:)))
Laura Centellas

Hola,
Pel que expliques, segurament estàs a la fase ovulatòria del teu cicle, que es dona aproximadament dues setmanes després de tenir la menstruació, 14 dies aproximadament tal com expliques tu. En la fase ovulatòria poden aparèixer símptomes similars els de la menstruació, com dolors de panxa, augment del flux vaginal, més sensibilitat en els pits i inclús alguna pèrdua de sang. Si a més, expliques que t’ha passat una altra vegada, i després t’ha vingut la menstruació amb normalitat, és perquè estaves a la fase ovulatòria.
T’adjuntem una pàgina web on parla del cicle menstrual i d’aquesta manera pots entendre millor què passa durant cada moment del cicle:
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas