Ja estic cansat
Hola bones
No entenc perque em costen tant els estudis sempre intento fer-ho bé les mates em costen molt nosé ni multiplicar i ja nosé que fs que la majoria de fp porten matemáticas i nosé si anar a treballar
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns.
No tinc gaire informació, però intentaré ajudar-te amb la que em dones.
Si no se’t donen bé les matemàtiques i no t’agraden, no tens perquè escollir estudiar alguna cosa relacionada amb això.
Si que és important treure’s la ESO, ja que és l’educació obligatòria.
A partir d’aquí, és moment de decidir.
És molt difícil decidir tant joves, però és el que toca.
El més important és pensar què necessites ara mateix a nivell personal.
Si estàs col·lapsat d’estudiar, potser és un bon moment per començar a treballar.
Mentre treballes, tindràs temps de pensar si més endavant vols estudiar o no.
Mai és tard per posar-se a estudiar.
Si ara el que necessites és treballar, fes-ho.
D’altra banda, si el que vols és intentar un altre curs que t’interessa (encara que porti matemàtiques) fes-ho, i si et costa, intenta anar a classes de repàs o aprendre de manera auto-didacta (amb vídeos del youtube per exemple).
Res és blanc o és negre, decideixis el que decideixis, sempre seràs a temps a canviar de rumb.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas