Deixar relació
Hola! Fa uns tres anys i poc que estic amb la meva parella pero ja res es igual.. discusions i mes discusions fan que tot es torni fred. Jo he pensat mes dun cop en deixar la relacio i quan ho vull intentar fer, em venen pensaments al cap i em diuen que no ho faci. Jo l’estimo molt pero no veig un futur amb ella
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Tinc molt poca informació amb el teu missatge, però pel que dius, ja res és igual, i deixa’m dir-te, que això és totalment normal.
Els primers mesos de relació sempre són molt màgics i passionals, i al cap del temps la relació es va tornant més monòtona i les papallones de l’estómac ja no fan tant de soroll.
Pel que dius, encara que no vegis un futur amb ella, segurament et costa deixar-la perquè l’estimes i no vols perdre la relació que teniu, però només vosaltres sabeu si això que esteu vivint val la pena allargar-ho o no.
No tenim perquè estar tota la vida amb una persona, i tampoc tenim que deixar a una persona si no hi veiem un futur, si aquella persona ens fa feliç en el moment present podem passar-ho bé al seu costat, sense pressions, gaudint el moment.
D’altra banda, si el que t’està aportant ara mateix aquesta relació no t’omple prou, pots fer un plantejament i parlar-ne amb ella.
El més sa sempre és parlar-ne.
Comunica’t amb la teva parella i esbrina què pensa i què sent ella respecte aquest tema, segur que això t’ajudarà a aclarir alguns dubtes.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas