Dubte
Hola,
Volia saber si hi ha existeix algun trastorn en què vulguis estar més prima i de tant en tant fer exercici per aconseguir-ho, però alhora no puguis parar de menjar.
Gràcies!
Laura Centellas

Hola! Primer de tot, moltes gràcies per traslladar-nos els teus dubtes. Ens preguntes si hi ha algun trastorn que faci que a persona vulgui estar prima i faci exercici per aconseguir-ho, però no pugui parar de menjar. Només amb aquesta informació, i sense una exploració com cal, no podem valorar ni posar-hi cap “etiqueta”. Però pensa que els trastorns de conducta alimentària, tenen un ampli ventall de símptomes, però el que és més important és que generen molt malestar i patiment en la persona. Així que si creus que podries estar patint algun tipus de problema pel que fa a l’alimentació o la teva imatge corporal o creus que no tens una bona relació amb el menjar, és important que algun especialista pugui valorar-ho. T’aconsello que ho puguis parlar amb algú de confiança i si ho creieu oportú, pugueu buscar aquest consell professional. De tota manera, si vols parlar-ne més, pots trucar-nos a l’entitat o escriure’s un correu (consulta@acab.org). També et convido a seguir-nos al nostre perfil d’Instagram @imaacabemambelstca. Estem aquí per ajudar-te, així que escriu-nos sempre que ho necessitis. Una forta abraçada!
La Laura Centellas