Primera vegada
Fa uns dies vaig començar a sortir amb la meva millor amiga que ja feia mesos que erem massa amics per ser només això. Em va preguntar quant em mesurava i em va dir que estava tenint somnis eròtics amb mi. No se si enviar-li fotopolla o esperar-me, perquè ella també m'ho ha demanat, però jo prefereixo esperar-me al dia que tinguem sexe, que això ja és un altre tema, perquè jo vull tenir una relació feminista amb ella i tinc por que se senti pressionada. No se que fer per tenir una relació heterosexual i feminista des de la perspectiva d'un home.
Gràcies per la feina que feu.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Primer de tot, has de fer el que tu sentis i et vingui de gust, encara que l’altra persona et demani de fer certes coses, primer escolta’t a tu.
El més important en les relacions sempre és la comunicació assertiva i no violenta, és a dir, davant les diferents situacions expressar el que sentiu i el que necessiteu l'un de l’altra amb sinceritat i respecte per poder negociar i arribar a un punt mig on els dos us sentiu a gust.
Cada relació és diferent i les relacions i el que busquem en elles evolucionen amb el temps. Pren-t'ho com un aprenentatge. És important que tinguis ganes d’aprendre de tu mateix i dels altres i estiguis obert a qüestionar-te temes personals, fer introspecció, mostrar-te vulnerable davant dels amics i de la parella, deixar-te ajudar, demanar ajuda quan ho necessitis, responsabilitzar-te i implicar-te en les relacions, afrontant els conflictes, les gestions i la càrrega mental que això suposa. Tenir cura de tu i dels altres. És un procés, l’important és fer-ho amb amor i respecte cap a tu i cap als altres. El primer pas és agafar consciència que la realitat que vivim, avui dia, encara és desigual.
T'adjuntem una pàgina web on parla de la violència masclista per si vols fer-hi un cop d'ull:
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas