Batxillerat i esport
Hola, el curs que ve començaré batxillerat a un altre poble perquè al que jo visc no hi ha el que jo vull fer.
Des de casa meva al batxillerat es triga entre 30 i 40 minuts el que em treurà molt de temps entre l’anada i la tornada.
Jo soc judoka (persona que practica l’esport del judo) i, encara que no vull competir provaré de fer-ho el curs que ve.
El problema es qye ara que estic a prop de l’Institut i que només vaig a 4t d’ESO a vegades he de faltar a entrenar perquè no tinc temps per a tot, i si a batxillerat tinc menys temps i a sobre es mes difícil no se com ho faré.
La poció que he pensat es deixar el judo però el meu pare no em deixa i no se com fer per tenir temps per a tot
Laura Centellas

Hola consultore!
Gràcies per escriure’ns.
Primer de tot pregunta’t què és el que vols fer tu, què és el que et ve de gust fer l’any que ve i què creus que pots assumir.
Si a tu t’agrada el judo i vols continuar, pots fer-ho. Potser si no tens temps no podràs arribar al nivell d’entrenaments que t’agradaria, però no per això cal deixar-ho. Si és una cosa que et motiva i et fa feliç el més recomanable és que segueixis, ja que els hobbies son un factor molt positiu per la salut mental, sempre hi quan siguin voluntaris i no suposin una autoexigència extrema que derivi en estrès o ansietat.
Tot és qüestió de provar-ho, comença l’any amb més entrenaments i a mesura que vegis que no tens tant temps o que no arribes, sempre pots afluixar, o a la inversa.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas