El porno
Hola bones, em vau vindre a fer una presentació a classe i em feia vergonya, peró ara hus vull dir que com podria deixar el porno se que no és bo peró m'agrada veurel nosé que em podrieu dir
Laura Centellas

Hola,
La pornografia en sí no és dolenta, el que és dolent és l’ús que se’n fa i que estigui a l’abast de tothom, independentment de l’edat que es tingui. Visionar vídeos o pel·lícules pornogràfiques en ple desenvolupament, pot fer que la persona agafi aquests vídeos com a referència per imitar el que hi passa. I aquest és el problema.
S’ha de tenir clar que són pel·lícules amb la finalitat d’entretenir i provocar excitació en les persones, no són un reflex de la realitat. Per això, no està permès que els menors d’edat en vegin.
Amb quina finalitat, mires pornografia? Intenta buscar formes alternatives que et generin una sensació similar. Si mires pornografia per excitar-te i masturbar-te, doncs pots explorar altres coses que t’excitin utilitzant la imaginació, ja sigui mirant-te el mirall, ballant, tocant-te d’alguna forma determinada, fent servir lubricant, tenir alguna fantasia, activitats que et facin sentir atractiu/desitjat...
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas