Relacio oberta
hola,fa casi dos anys q tinc parella,tot ha anatt be fins ara pero fa cosa de 3 dies q me novia esta molt rara amb mi,bueno no em tracta com avans i nose la notu diferent,i avui m ha dit q si m agradaria tenir una relacio oberta,a mi no em fa gents de gràcia q me novia es lii ni fagi res amb una altre persona,pero tmp li vull dir que no pq no vull q s enfadi amb mi,i si ja no sent el mateix x mi? i si li agrada un altre i no m ho vol dir?tinc masses coses al cap i m esta rallant molt aquest tema i nose que fer
Laura Centellas

Hola,
És normal que estiguis atabalat, els canvis sempre són difícils i més quan no els has decidit tu. Però la realitat és que la teva parella t’ha fet una proposta i pot ser un bon moment per parlar de la vostra relació.
És normal que t’apareguin tots aquests dubtes, però al final l’única persona a qui li pots preguntar és a la teva parella, peruqè és la única que té la resposta. Expressa-li com et sents, tal com ens ho has escrit en el missatge. També li pots comentar que tu no vols una relació oberta, però que tens por que s’enfadi i per això se’t fa tan difícil parlar-ne.
L’important és que els dos us sentiu lliures dins la relació i que feu allò que us ve de gust fer, no per obligació o per por que la parella s’enfadi.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas