pel novio
Hola,
Només volia explicar el que em passa pq la veritat és que ns què pensar. Porto amb el meu nòvio 1 any i mig i m'encanta i tal. Així i tot, tinc dos dubtes. El primer és que encara no hem fet res, tipu picos sí, però encara no ens hem fet cap petó amb llengua ni hem anat més lluny, i ja li he dit i diu que de moment encara no. Això en si no és cap problema, però (i això em porta al segon "dubte") avui m'ha dit que ambé m'estima molt però que no sent el mateix que el primer cop i que no sap si això és normal. Una altra cosa que no té res a veure amb els dos dubtes és que sempre que quedem fem el mateix, tipu mirar una peli, fer deures, anar amb el seu gos o fer algun esport pel barri, i m'agradaria fer alguna cosa més apart de lo de sempre.
Per si no m'he explicat bé, el que em refereixo és que ns si és normal que ell ja no senti el mateix que el primer cop, (tot i que encara vol sortir amb mi) ni que tampoc no vulgui res més apart de picos).
Moltíssimes gràcies per posar aquesta zona per fer consultes!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Has de pensar què vols i què necessites tu en una relació. Per fer-ho pots distingir aquelles coses que t’agradarien que passessin, però que si no passen pots continuar amb la relació, d’aquelles coses que necessites que passin sí o sí en algun moment.
És important que ho comparteixis amb la teva parella i que ell faci el mateix per poder-ho parlar conjuntament i arribar a acords mutus en què els dos us sentiu a gust.
Al principi d’una relació, quan estem enamorats és normal sentir emocions molt intenses, com nervis, desig, eufòria que ens motiven a compartir temps amb l’altra persona. A mesura que avança la relació totes aquestes emocions es tornen més estables. Això no vol dir que no tinguis ganes de compartir temps amb la parella, però les emocions no són tan intenses com al principi. El que el principi s’anomena enamorament, després es converteix en amor.
L’amor en una relació s’ha de cultivar, és a dir, si vols continuar compartint amb la persona, has de cuidar la relació. Això implica comunicar com et sents per tenir-te en compte a tu i tenir en compte a l’altre per poder avançar conjuntament.
Seria interessant que parlèssiu de què voleu en la vostra relació per poder avançar cap a una mateixa direcció! I si no és així valorar si vols seguir en una relació que poder no va cap a on tu vols que vagi.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas