Estic plana
Una cosa, estic molt plana i es una merda pq la gen només se fixe en esto, i de cara estic b. Pero de q me serveix ser guapa de cara, no tenir granos, o ser carismatica? de res, pq a la gent lo únic que li importe es les putes tetes i el cul per agafar quan se les follin d'aqui 5 anys. I estic molt cansada, pq no es just, i tots els nois son iguals. Apart, no nomes estic plana, sino q soc la mes plana del curs, i no es agradable. Pq jo vec com tothom va perden el boque, parlant-se amb gent, i jo em quedo enrere com una nena de 10 anys. I porfa, quan contesteu no digueu: Tothom té el seu ritme de desenvolupament, i no t'has de comparar amb ningú perquè ets única.
Laura Centellas

Hola maca! Primer de tot, et vull agrair que ens comparteixis la teva preocupació. Sí que és veritat que tots tenim el nostre procés de desenvolupament i que no ens hauríem de comparar amb altres persones, i això t’ho hauran dit mil cops, però tots tenim tendència a fer-ho, que encara que tenim altres qualitats (com tu molt bé te les descrius) perquè pensem que ningú es fixarà en elles,ja que el que preval en aquestes edats són aquells atributs, com són els pits i el cul, que sempre s’han relacionat amb cossos sexualment atraients (l’etapa de l’adolescència és l’etapa del despertar sexual).
Però, en primer lloc, no són els únics que poden fer atractiva a una persona i fer que tinguis relacions íntimes amb algú, el que passa, és que encara no t’has trobat amb la persona que els valori o que li semblin atractius. No tinguis pressa, tant el desenvolupament dels pits com la persona que es senti atreta pels teus atributs, arriben quan menys t’ho esperes, però sí que et volem dir és què, que siguis capaç de saber que tens qualitats positives (encara que no siguin les que voldries que fossin ara mateix) és una cosa molt bo i que és molt important que et reforcis pel simple fet de saber que les tens, perquè quan no tenim l’atribut positiu que ens agradaria tendim a pensar que no en tenim cap.
A part et convido què ens segueixis al nostre perfil d’Instagram @imaacabemambelstca i facis una ullada a les nostres publicacions . Qualsevol cosa que necessitis, ens pots tornar a escriure i estarem encantats d’ajudar-te.
Una abraçada!
La Laura Centellas