Penetració
Hola, l'altre dia ho vaig fer amb el meu nòvio, i quan me la va ficar i portàvem com 30 segons em van venir moltes ganes de plorar i em vaig posar a plorar, però no sé el perquè. Hi ha alguna explicació? Tot estava anant bé diria, no m'estava fent mal de cap manera, va ser una sensació bastant immediata que em va venir i em va fer posar-me a plorar.
No ho hem fet moltes vegades tampoc, som bastants principiants, algun cop també m'havia passat de sentir com una mica de ganes de plorar, però moments puntuals i era aguantable. L'altre dia, en canvi, no ho vaig poder evitar. Però hi ha vegades q potser si q en algún moment sento una mica de dolor, pero en canvi no ploro ni res. Sabíeu dir-me per què és?
Gràcies
Laura Centellas

Hola,
El plor pot apareix per diversos motius, seria important que observessis què sents en el moment que plores. Sents tristesa? Culpa? Eufòria? Decepció? Alegria?… I què necessites en aquell moment? Emocionalment i físicament. Escolta el teu cos, què et demana fer? Apartar-te? Marxar? Seguir? Afecte? Una abraçada?…
En la sexualitat es mouen moltes coses emocionalment. En el cos i tenim guardats molts records i és normal que en el moment de tenir relacions sexuals, on el cos està molt despert i exposat, apareguin moltes emocions que no entenem d’on venen. Intenta-les escoltar i respectar. Dona’t el que necessitis. El cos ens parla i és molt important escolar-lo per saber què necessitem.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas