Tristesa
Hola...
Mireu, resulta que ja fa dies que em trobo una mica trista. M'engoixo i em poso molt tensa. A més, em sento "puta", perdó per la paraula però es com em sento. Sembla com si m'agradin molts nens i... No sé, tots són més grans... Avui, anava fins a Vic amb autobus i ha entrat un dels que mig m'agrada i s'ha assentat al meu costat. He estat tota l'estona molt tensa... Pot ser que li agradi? Però és dos anys més gran... Ai, dec estar embolicant a tothom... És una mica com em sento, molt intranquil·la amb tot. Què puc fer per ser més feliç?
Merci per tot, de debò... Feu que ens sentim menys sols! Una abraçada!
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
No hi ha una fórmula màgica per ser feliços, però si que pots fer coses per sentir-te millor i no culpar-te tant per tot.
El primer pas és donar-te compte de que t’estàs jutjant, i que aquest judici segurament et ve d’una creença limitant com podria ser “no està bé m’agradin molts nois”.
A l’adolescència les hormones es revolucionen i això fa que ens comencin a atraure algunes persones, no és dolent, simplement és la naturalesa.
Què li diries a una amiga que li agraden varis nois? Li diries les coses que et dius a tu mateixa? Li diries que això està malament i que pari? Li diries paraules desagradables? Deixaries de ser amiga seva?
Intenta ser més amable i comprensiva amb tu mateixa, sinó, et costarà molt sentir-te bé i tenir una autoestima saludable.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas