Fantasiessss
Hola, se que realment aixo li pasa a bastanta gent pero esq casi sempre duran la nit abans danar a dormir o si estix al bus o aixi que estix amb els meus pensaments em venen fantasies amb una noia que m’agrada.
El que pasa es que fa poc que magrada una noia, mai mhavien agaradat i es com que magraden aquestes fantasies pero a la vegda em fa rabia perq despres se q no es real i no podra serho. Aquestes fantasies no tenen perq ser sexuals eh, motls cops lunic q faig es si tipo estix al llit abans danar a dormir, imaginarmela a ella al meu costat del llit miranme i fenme mimos, o dientme bona nit i dorminse al meu costat amb el braç agafadet.
En fi, que es com que em fa rabia que aixo se que no pasara mai ja que assibres ella es bastant mes gran q jo, ens portem 4 anys llavors encara menys es fixara, pero bueno, se que es una etapa de la meva vida i que en 2 anys mirare enrere i epnsare bua.
Tambe una filosofia que em te com per no deprimirme es que, si aquesta noia esta feta per mi de veritat, potser aquest no ees el moment i ens trobarem en 3-4 anys i llavors si que sera el moment ja que jo ja sere mes adulta i la edat ja no es veura tan reflectida, llavors si que confio en que si de veritat esta feta per mi arribara el mometb de estar amb ella acurrucadeta al llit, i que si aixo no pasa, es perq algo altre mesta esperan.
Laura Centellas

Hola,
Tenir fantasies i somniar és fantàstic. Poder mai acabarà passant exactament el que imagines, però et pot ajudar i donar-te pistes de totes aquelles coses que t’agradaria que passessin i cap a on et vols dirigir.
Potser mai acaba passant res amb aquesta noia, però, en canvi, coneixes a una altra noia que et fa sentir coses similars o millors o pitjors, mai se sap. Per tant, com que el futur és incert, que bonic poder-nos donar petits moments de plaer per imaginar tot allò que anhelem.
Poder el que et provoca ràbia i frustració és el fet que la teva realitat és molt diferent del que tu somnies. Dins del possible, intenta apropar-te una miqueta més a totes aquestes coses que t’agradarien que passessin i mou-te cap a aquesta direcció. Utilitza totes aquestes fantasies per observar quines coses trobes a faltar a la teva vida i que consideres que podries tenir a poc a poquet.
Una abraçada i gràcies per la consulta!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas