Magrada una noia
Hola,
aquest curs vaig comencar 1r de Bat i el vaig coemncar en un institut nou on no coneixia a ningu.
Vaig coneixer gent i tal i recordo que les primeres setmanes mirava a una companya de classe bastant, em semblava molt atractiva i volia ferme la seva amiga. Poc a poc, a principis de octubre em vaig adonar conte que aquella noia magrada, ja que com que mai mhavia agradat algu del meu mateix sexe, no entenia els meus sentimenta ni perque sentia allo.
Ara que ja estem casi a principis de desembre si que puc dir q ja ho veig mes clar i es una noia que m’agrada, ara ja em faig mes amb ella i parlo i tal pero m’agradaria ferme encara mes i que em digues les coses privades, se que aixo es questio de temps perque jo tampoc vaig a qualsevol a parlar dels meus sentiments.
El problema es que no se si ferme encara mes amiga per aixi poderla tenir mes a prop ja que em fa sentir molt be quan parlo amb ella o qualsevol cosa, pero a la vegada penso que potser si mapropo mes a ella sera pitjor, ja que em donare compte q no la puc tenir amb mi. Pero em fa molta rabia, perq tot aixo que mesta passan son coses noves i que magrada una noia nomes ho sap una persona a part de jo clarament. Ja que els meus pares no se com es prendrien aixo, ja que sincerament crec que malament, pero bueno de moment com que se que no pasara res amb ella perq ella jo no li agrado, de moemnt no els hi dire res pero si en futur pases algo, ja ho explicaria.
No volia fer una pregunta en si sino desafogarme, merci x llegir.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Aquest és un espai on podeu obrir-vos sense por, no sereu jutjats ja que a tots ens passen coses i tots tenim els nostres mal de caps.
Primer de tot, dir-te que has fet molt bé en explicar-ho a una persona a la que tens confiança, d’aquesta manera podràs parlar amb ella sempre que tinguis dubtes sobre aquesta situació.
Per altra banda, també és molt madur per part teva ser conscient de que pot ser que aquesta relació només porti a una amistat, i això igualment estarà bé, ja que amb ella t’ho passes molt bé i connectes. A vegades hem d’acceptar que aquella persona que ens agrada només vol una amistat, i no passa res. Tot i això, en la teva situació no sabem si algun dia passarà algo més, ja que no la coneixes prou i no li has preguntat, així que el futur és incert.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas