Nose com controlar els meus impulsos
Estic enamorada d'un noi desde fa 4 anys, ell em cunfon motlisim pero avegades diu que no sent res per mi, pero els seus actes miradas i accions que fa no son concequents a las seves paraules
Ell va parlant amb noies i durant aquest 4 anys jo ho he pasat molt malament per ell.
Sempre busca empiparme dientme coses de noies i jo nose com reacconar ja.
De veritat no se controlar el que sento i com reaccionar en alguns moments amb ell.
Despres de tot el viscut junts no consegueixo odiarlo ni deixarlo destimar, pero de veritat sento que em fa molt mal psicologicament.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Pel que expliques, sembla que aquest noi no té les coses clares i això et fa sentir molt malament.
Pensa què li diries a una amiga que estigués passant per la teva situació.
Segurament li aconsellaries que s’apartés d’aquest noi, ja que no és aigua clara i lo únic que li provoquen les seves accions és patiment.
Si t’allunyes d’ell podràs observar si realment li agrades o no, si veus que li és completament igual ja tens una resposta, si veus que torna i et demana què et passa, potser té un interès amb tu. Pot ser que aquest interès sigui romàntic o només sigui d’amistat, i si és així, tocarà acceptar-ho.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas