noves amistats
holaaaaa,
m'agradaria saber llocs i activitats on em puc apuntar per conèixer gent nova. sempre que m'apunto a alguna cosa ho faig amb alguna amiga per tant quasi mai tinc oportunitats de coneixer gent nova, simplement perq em quedo amb la amiga que he anat. m'agradaria tenir més amistats fora de l'escola, coneixer gent nova i afí a mi i potser trobar amistats molt valioses, perque a vegades sentoque no conecto amb ningú del meu voltant i per un moment vull fer noves amistats.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Una de les millors opcions és apuntar-te a activitats que et motivin, si per exemple, només t’apuntes a bàsquet perquè vols conèixer gent i no perquè t’agrada el bàsquet, serà complicat de sostenir en el temps ja que no hi haurà gaire motivació.
Busca què és el que t’agrada; pintar, ballar, jugar a futbol, etc.
Si no o tens clar, pensa en què et podria agradar o què tindries ganes de provar, per exemple, potser mai has provat el karate i no saps si t’agradarà, però et genera curiositat.
Busca les activitats que es fan a la teva ciutat per a joves de la teva edat, fes una llista i llavors pensa en quines activitats et sentiràs còmode o et motivaran.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas