NO HO SEEEEEE
estic fins al cony de no saber qui soc. Jo... Esque no ho se!!! La veritat esque el únic noi que m'ha provocat atraccio fisica ha estat un, i si que hem ficava... Hot no. El trobava guapo, i s m'accelerava el cor, pero no crec que estigues enamorada. Ara fa poc, vaig anar de colonies amb una extraescolar, on hi han persones de 4 a 13 anys més els moitors, que tenen de 17 a nosequant. Total, que vaig tenir diferents momens en els que hem moria de ganes de fer algo amb algunes nenes. Pr exemple, una nena que jo se que es bisexual i te 11 anys, mentres feiem cua peral menjar, va obrir la boca i es va ficar un dit a dins, com molt per la cara, tota que despres me va dir: no t'el mosegare, com referint-se a que li fiques el dit a la boca. No ho vaig fer perq bueno, estavem en public, se que aixo es propi del porno, i perque no tinc molt clars els meus sentiments. I despres una nena diferent, de 13 anys, va estar tot el dia agafant-me del bracet, parlant-me, venint amb mi... I al joc de nit, que vam fer un esondite gegant, em vaig amagar amb ella, i estava tot molt fosc, tot i que hi havie altra gent amb nosaltres, i ella em parlava, i jo nose molt be perque em vaig acostar per "sentir-la millor" pero em sembla que el que crec volia jo es que em fes un peto, pero nose.
I despres, en un moment estava parlant amb la monitora de 17, que jo se que es lesbiana, i ella tenia la ma sota la samarreta, i al cap d'un rato vaig pensar que potser s¡estava masturbant perque estava exitada per parlar amb mi.
en resum, no tinc ni idea de la meva orientacio sexual. soc lesbian? bi? etero paranoica?
Laura Centellas

Hola,
Llegint-te ens fa la sensació que tens les coses forces clares o almenys t’escoltes i saps el que sents. Resumidament, has sentit atracció per un noi, tot i que no t’has acabat enamorant, i has sentit atracció per diverses noies en aquestes colònies.
L’orientació sexual és canviant. Pel que expliques, t’atrauen les persones independentment del seu gènere (bisexual) i en aquests moments et sents més atreta per les noies. Està bé si això és el que sents.
Si notes aquest impuls pots experimentar més amb alguna noia que t’agradi (sempre que l’altra vulgui). Si tens dubtes, també pot ser interessant parlar-ho amb persones bisexuals del teu voltant, perquè t’expliquin la seva experiència. Al final l’important és permetre’t sentir i actuar amb coherència, sense jutjar-te. Si ho sents així, està bé.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas