No se com dir-ho als meus pares i avis
Esq jo ja se desde fa temps que soc bi pero nose com hu pendranel meu pare ja que No parlo Massa amb ell i la meva avia es homofobica i em va dir que si era un "d'ells" que EM deixaria de parlar i estic preocupada
Laura Centellas

Hola,
Entenem que és una decisió difícil de prendre i d’afrontar. Primer has de valorar si els hi vols dir o no (no cal que els hi diguis alhora o en el mateix moment, poder pots explicar-li primer a qui et costi menys i el cap d’un temps a l’altre). I si decideixes no dir-els-hi, també està bé.
No hi ha una forma correcta de dir aquestes coses, fes-ho com tu sentis i puguis en el moment. No sabràs exactament com s’ho prendran fins que no els hi diguis, així que l'únic que pots fer per saber-ho és provar-ho.
És important que et puguis sentir acompanyada en aquest procés. Busca i rodeja’t de persones del teu voltant amb qui tens confiança i et sents segura per parlar-ho. Inclús, si decideixes explicar-li per exemple primer al teu pare i et preocupa com s’ho pot prendre, li pots demanar a una d’aquestes persones de confiança que vingui amb tu per no sentir-te sola, i d’igual forma amb la teva àvia.
És difícil quan la pròpia família no t’accepta tal com ets, per això és important tenir a la família que tu tries a prop per sentir-te acceptada i acompanyada.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas