Profe
Holaa
Aquest curs tinc un nou profe que a vegades fa comentaris que a mi em semblen inapropiats. Tampoc és res molt exagerat, però sol fer bromes sobre les mides i colors dels bolis i si "quep" a la fulla la resta de la feina i que sinó ho fem per darrere, i altres coses. Sé que ho fa perquè els de la meva classe riguin. Avui ha fet una broma sobre no tocar sense consentiment a la finestra (acabàvem de fer una activitat pel dia contra la viòlencia cap a les dones). Potser sóc jo que li dono masses voltes, perquè els meus amics i amigues diuen que lis cau bé i que es graciós. Nose tampoc que espero com a resposta pero sentia la necessitat de explicar-ho. Tampoc li vull dir als meus pares ni res perquè tampoc es que m'hagi fet res a mi i no vull que li diguin res al profe o que m'agafi mania o el que sigui. Nose però gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Segurament són inapropiats aquests comentaris, i el del consentiment és molt poc respectuós, i més tenint en compte que acabàveu de fer un taller pel 25N.
Tristament, la sexualitat sovint ha sigut un tema de burla i el feminisme i el que defensa, si no agrada als que ho escolten, necessiten burlar-se’n o treure la ràbia que els hi genera per algun lloc. Ho tenim tan normalitzat, que si aquests comentaris no són molt exagerats, no els hi donem més importància i ens fan gràcia, però que bé que et puguis adonar que són comentaris inapropiats.
Si aquests comentaris i burles anessin a més i et sentissis incòmode, sempre pots parlar-ho amb alguna persona per intentar posar-hi remei des de l’institut.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas