no entenc la meva vida amorosa
Amb 14 anys em vaig enamorar moltíssim d'un noi un any més gran que jo, vam estar junts un parell de messos i ho vam deixar, i al cap de pocs mesos va tornar a la meva vida, vam estar tot l'estiu del 2022 junts, i vaig començar a notar uns comportaments una mica tòxics i controladors, però eren cops contats, a finals d'estiu ho vam tornar a deixar i a principis de l'any 2023 vam tornar a estar junts. Van ser 7 mesos de relació i el principi era tot molt sà però a la que portabem 3 mesos discutiem cada dia, perquè no l'hi agradava com vestia, ni que sortis, ni aque tingues amics. Quan ho vam deixar vaig estar 4 messos sense voler coneixer amb ningú per tornarme a trobar a mi mateixa. A partir de tot això no he tornat a sentir res per ningú. Tot i que a ell ja el tinc superat, i més igual. No se si es la por de tornar a tenir un compromís amb algú o no ho se. Però fa cosa d'un més vaig coneixer un noi, només hem parlat, però em sento super còmode amb ell. Però no sento res.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
L’amor molts cops és un sentiment complex que costa d’entendre i a vegades detectar.
Encara que tu hagis estat enamorada d’un noi durant un temps i ara ja el tinguis superat, no vol dir que obligatòriament t’hagis d’enamorar d’una altre persona en aquests moments.
L’amor sorgeix quan no t’ho esperes i això en part és lo romàntic i misteriós de l’amor.
No podem planejar enamorar-nos d’algú, simplement arriba quan arriba.
Pot ser que et rondin pel cap pensaments de “què estic fent malament, perquè no m’enamoro?”, pot ser que estiguis tancada a l’amor després d’haver estat en una relació amorosa intensa, i també està bé, potser el teu cor i el teu cervell necessiten un descans i se’l estan donant.
Per altra banda, també pot ser que no hagi aparegut aquella persona en concret que et desperti sentiments, o pot ser que amb el noi que estàs coneixent estiguin trigant més a sortir els sentiments d’amor, o no, mai se sap.
La clau és deixar fluir i no culpabilitzar-se, quan hagi d’arribar ja arribarà.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas