nose el que fer
Hola, doncs durant els ultims dies i setmanes porto amb pensaments recurrents sobre diversos temes com de relacions tant d'amistats, o afectives, la manera que em mostro als altres, el fet de sortir de l'armari i molts més. Crec que provenen de inseguretats que he anat desenvolupant o que sempre he tingut i tendeixo a sobrepensarlos. Ara mateix aquests pensaments no afecten al meu dia a dia menys que de vegades estic més reflexiva o que em trobo una mica més baixa d'ànims. Però a part d'això res més. A més em costa bastant expressar el que em passa encara que m'agradaria millorar aquest aspecte. Encara que ara no són una gran càrrega emocional de moment m'agradaria saber que puc o el que em recomanarieu fer per poder demanar ajuda i poder resoldre aquesta situació. gràciees!
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Pel que dius, dedueixo que encara guardes el secret de la teva orientació sexual.
El més eficaç per poder treure’t aquests pensaments del cap és expressant-los. Pensa en una persona a la que li tinguis molta estima i amb la que confiis plenament i intenta expressar-li tot això que dius aquí, si pots sortir de l’armari amb ella sentiràs un petit alleugeriment i començaràs el teu camí cap al teu “jo veritable”, ja que fins ara l’estàs amagant i això provoca angoixa i ansietat, és completament natural.
Si per altra banda ja has manifestat la teva orientació sexual a diferents persones, t’animo a que parlis amb elles obertament i els expliquis tot el que et ronda pel cap.
Davant problemes relacionals la millor opció sempre és parlar-ne.
Si ara mateix no et sents preparada per parlar de tot això prova d’escriure un diari personal, quan vegis les teves reflexions en paper segurament podràs prendre una altre perspectiva.
Espero haver-te ajudat, una abraçada.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas