Sentiments
Hola! Vaig escriure fa uns dies. Estic en una relació de 3 anys i ja no sento el mateix. L’altre dia li vaig explicar a la meva parella que noto com que ja no tinc tantes ganes de res i no s’ho va prendre gens be. Entenc que li senti malament, pero un dels nostres problemes de la relació es que mai m’explica que sent, i mai parla amb mi d’aixo.. al reves, em comença a parlar malament i no m’agrada gens. Em sento malament per haver-li dit el que sento..
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Has fet molt bé de dir-ho! És molt important que en una relació siguem capaços de dir el que sentim, encara que a vegades a l’altre persona no li agradi.
Sempre és millor una veritat dura que una mentida, sempre.
Dona-li temps perquè pugui processar el que li has dit, si la teva parella no comparteix els seus sentiments serà molt difícil avançar ja que no acabaràs de saber mai què pensa ni que sent.
És normal que et sentis malament perquè ella s’ho ha pres malament, però al final has fet el que s’havia de fer, comunicar el que et passa per mirar de superar-ho juntes.
Dona-li temps i intenta no culpar-te pel que sents, no podem controlar tot el que sentim.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas