AJUDA
Hola,
Avui un amic m'ha bloquejat només perquè ell em va confiar un secret però jo li vaig dir a la meva cosina (perquè ens tenim confiança però el què parlem mai surt de nosaltres) i ara s'ha enfadat aquest amic perquè li vaig dir a la meva cosina el secret que em va confiar i m'ha bloquejat.
Estic fatal
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Suposo que és comprensible entendre el motiu pel que ell s’ha enfadat.
Potser necessita un temps per a processar i perquè li baixi el moment d’ira.
Intenta contactar amb ell enviant-li un missatge d’alguna forma per poder dir que ho sents i que has comès un error, si et té bloquejada li pots escriure des de un altre mòbil, també li pots escriure una carta a mà o parlar directament cara a cara.
Sempre que cometem errors, encara que a nosaltres no ens semblin tant grans, si l’altre persona s’ha enfadat és molt important disculpar-nos, per la pau de l’altre i també per la nostra.
Tocarà demanar perdó i esperar. Quan aquest amic se senti preparat tornarà a buscar-te, si no torna, voldrà dir que aquesta amistat potser havia d’acabar així.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas