Ulleres!
Sempre doneu consells de com dissimular les ulleres de les noies, però com es poden dissimular les ulleres dels nois sense haver d'aplicar correctors? Merci!!
Sara Bujalance

Hola albert_77! En el cas dels nois, com que no teniu costum de posar-vos corrector, el millor que pots fer per evitar les ulleres és descansar cada dia 8-9 hores, procurar anar-te'n a dormir a la mateixa hora i aixecar-te també a la mateixa hora, menjar de tot i equilibrat, beure molta aigua i hidratar-te molt bé la pell del contorn dels ulls. A l'estiu pots aprofitar per prendre el sol i bronzejar-te (sempre amb precaució!), així el bronzejat actuarà de "maquillatge" natural i no se't veuran tant les ulleres. A part de tot això no hi ha gaire més cosa que puguis fer, pensa que les ulleres, a vegades, són de tipus genètic i això fa que siguin permanents. Molts petons!!