BIG PROBLEM
HOLAAA, tinc un problema molt gros!!! sóc una noia que sa masturbat amb un bolígraf i ara se'm a quedat el tap allà dins!!! no se com treuremel sisuplau ajudeume!!!! em fa molt de mal!!! que tinc de fer?? no els i vull dir als pares!
Anissa Ouali

Hola Àlies!!!
Espero que el tap ja no segueixi dins! Recorda una cosa, mai utilitzis res que et pugui fer mal o que hi hagi parts petites que no controlis. També tingues en compte que, per exemple, si fos un preservatiu és quedes a dintre, no anirà més enllà, però l'angoixa del moment, els nervis,... farà que sigui més difícil treure'l i per això és important respirar profundament i mica en mica, amb l'ajuda dels dits treure'l.
Si tu sola no pots si fa mal, sempre és important demanar ajuda, per exemple, anar a la infermera del cap, les visites son confidencials, així et podran ajudar i veure que tot estigui bé!
Ja ens diràs com estàs!!
Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali