camviar de forma
Hola,soc una noia de 41 kilos, em vui engordad una mica perque penso que estare millor de forma, tindre un bon cos, pero m'alimento be i no hi ha manera de engordad.com ho puc fer???
Sara Bujalance

Hola! Engreixar pot ser tan difícil com aprimar. Hi ha persones que per un tema genètic no engreixen tot i menjar molt, com sembla ser el teu cas. Per això és tan important que ens acceptem tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos, perquè hi ha coses que depenen de la genètica i no les podem canviar. De totes maneres, és molt important que per mantenir un bon pes i una bona salut, mengis de tot, suficient, variat i equilibrat. A més, si ets adolescent encara no has acabat de créixer, i ja veuràs com a mida que vagi passant el temps el teu cos anirà desenvolupant-se, i tot i potser no engreixar, anirà prenent formes més madures. Molts petons!!