Com es fa sense fer mal?
El altre dia vaig quedar amb un amic, i ens vem començar a enrrollar. Tot anava superbe, jo estava bastant "cachondo" i li vaig dir de fer-ho. Era la primera vegada que ho anavem a fer els dos. El problema va ser la penetració, que em va penetrar, i em va fer moltissim mal. Crec que va utilitzar lubricant, pero molt poc. Com puc tenir relacions sexuals fent de passiu, sense que em faci mal? Gracies xoxo
Elena Crespi

Hola anonimuuus!
Doncs et recomano que puguis anar entrenant el teu anus mica en mica. La contracció anal és més forta que la que pot tenir una noia a la vagina, per tant, quan es vol practicar el sexe anal s'ha d'anar amb molta cura.
No sé si has provat d'introduir quelcom més petit que un penis: un dit o una joguina sexual (feta expressament pel sexe anal). Et recomano que comenceu provant la introducció d'un dit i anar augmentant de tamany perquè la musculatura pugui anar acceptant quelcom més gran cada cop.
I et recomano que us assegureu que hi hagi molt lubricant, no una mica. I anar molt i molt a poc a poc!
I no us oblideu del preservatiu! pel sexe anal recomanen preservatius de poliuretà!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - @tarongesenceres