Tinc 16 i encara res..
Hola, bones! Bueno pues venia aqui perque començo a veure que els meus amics (i amigues) comensen ja a sortir de la virginitat i cada cop som menys els que qedem per sortir-ne.. la veritat no espero res romantic perque ja man explicat la primera vegada com sol ser i tal, però nose, en masturbar-me no en tinc prou i pues no m'arriba el moment.. cada vegada ho vull més, que puc fer?
Anissa Ouali

Hola MauriJordi!
En ocasions quan els amics del nostre voltant comencen a tenir les primeres relacions, les ganes per també tenir aquesta experiència va creixent, però a vegades no apareix el moment.
Segurament ja ho hauràs sentit però no has de tenir pressa, quan coneguis algú amb qui et sentis còmode, a gust, tinguis confiança,... trobaràs el teu moment (i llavora’ns podràs valorar que esperes o com ha sigut aquesta experiència)
Quan tu dius que no esperes res romàntic, em dona més la sensació que tens presa ja que els amics han perdut la virginitat que pel fet de viure aquest moment (i no t'ho dic perquè hagi de ser-ho)
una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali