sexe
holaa:) el meu novio i jo vem fer-ho per primera vegada fa uns 9 mesos, i des de llavors cada mes ho fem 3 o 4 cops. Els dos era la primera vegada que ho feiem aixi qe no en sabiem gens. De tots els cops que ho hem fet no he arribat mai a l'orgasme. Ell es frustra perque diu que es un inutil per no poder-me fer arribar mentres fem l'amor. Quan ho fem, jo sento plaer i alguna vegada he tingut la sensacio de que estava a punt d'arribar, pero mai ha passat. En canvi, tenint altres tipus de relacions com el sexe oral o la masturbacio si que arribo. Com podriem fer-ho perque els dos poguem disfrutar al màxim quan fem l'amor? moltissimes gracies :)
Elena Crespi

Hola Ingrid!
ET convido a que la teva parella també pugui llegir aquest missatge ja que el que us hem de dir és molt important:
és molt normal que no arribis a l'orgasme mentre hi ha penetració. A dins de la vagina no hi ha terminacions nervioses plaents com per fer que s'arribi a un orgasme.
Socialment se'ns ha volgut fer creure que sí però no és així.
El que et recomano és que mentre tingueu penetració, tu o la teva parella pugueu trobar la manera d'acaronar el clítoris (ja que és l'òrgan que tenim per tenir plaer) i així potser podreu aconseguir tenir un orgasme mentre tingueu penetració.
Però recordeu que l'habitual no és tenir un orgasme per la penetració.
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio - @Tarongesenceres