La meva novia i jo!
Bones tinc una novia que me la estimo molt i tinc 13 anys, faig 2n d'Eso i ja tinc pensaments erotics igual que els meus amics en canvi que tots som verges i clar a mi m'agradaria perdrela amb la meva novia, sempre ens diem coses romantiques com que ens dutxarem junts durmirem junts... sincerament no se el que fer si dir-li directe o tirarli indirectes... nomes que ens intercambiessim els pensaments sexuals o "erotics" ja estaria content o sino que ens toquessim junts trobo que es una cosa molt romantica sisplau hem fa un monton de vergonya dir-li pero se que ho acabare fent dieume maneres de que jo li puga dir merçi, es urgent Petonets:*
Anissa Ouali

Hola Psg*!!!
Gràcies per la teva consulta! Parlar de tot això pot fer molta vergonya, però és la millor manera! Podries començar a explicar-li que et sents molt a gust amb ella i quan us parleu de dutxar-vos junts o dormir junts, això fa que pensis, imaginis, i fins i tot, tens fantasies amb tot això, podries preguntar-li si ella també en te,... i que t’agradaria al menys poder parlar de tot això (no has de memoritzar el que li vols dir, simplement explica-li que sents).
Segurament a ella també li fa molta vergonya, així que un dels dos ha de trencar el gel.
Espero que vagi molt bé! una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali