Com és fa una palla?
Hola! Es que tinc novio i molts cops m'ha ficat dits, pero a mi em fa molta vergonya fer-li una ja que no se com es fa i tinc por de liarla.. :$
IESP

Hola Geemma97!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que cada persona és un món, i el millor és que li preguntis com li agrada a ell. Si en parleu, serà més fàcil per tots dos tenir relacions satisfactòries :)
Com a orientació, diré que en general, els nois es masturben movent la pell del penis amunt i avall, d'una forma constant. Però com he dit abans, cada persona té els seus gustos, i has de saber com li agrada a ell concretament, igual que ell ha de saber com t'agrada que t'ho facin a tu!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat