Bona tarda
Bona tarda tinc 15 anys i conec una noia que estem mes aixi i els dos ho volem provar(amor) pero seria la primera vegada per els dos
Que faig ho fem o ens esperem a mes grans?
IESP

Hola de nou Ferran!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que tu mateix ja t'has respost a la pregunta, ja que dubtes de si esperar a creéixer més.
Quan sigui el moment ho veuràs més clar :)
Per ara, perquè no proves de conèixer a aquesta noia poc a poc? No cal que el primer que feu ja sigui la penetració: això és com voler treure's el carnet de conduir i el primer dia practicar per l'autopista. No seria més fàcil començar pel més senzill, com conduir per una zona industrial a 30km/h? Doncs el mateix passa amb el sexe, que hem d'anar pas per pas i no pressionar-nos ;)
I sobretot, ser molt responsables sempre!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat