Es pot relacionar aquest somni amb el que vull?
Hola! Tinc una consulta i diria que és en aquesta categoria...
Fa unes setmanes que vaig conèixer a un noi pel xat d'adolescents.cat i que realment és una persona admirable i que m'agrada moltíssim, fins i tot m'atreviria a dir que l'estimo... És un noi molt guapo, intel·ligent i que te una veu molt asghasgh... i que, malgrat ser tots dos verges, sempre li faig la broma que vull un fill seu (al final dic que el que vull és intentar-ho)... el que passa que ell sap que quan dic que m'agrada vaig en serio i ell em va dir fa unes setmanes que li començava a encantar... Sempre diu que si al final acabem tenint alguna cosa que ell vol anar a poc a poc i tal...
Resulta que ahir a la nit estava molt xoff per què com viu lluny no el puc veure amb tanta freqüència com voldria... i també per què sentia que no em feia tant cas ja... i com em parla d'una noia (qua em va presentar) que treu molt bones notes i que és maca també... doncs estic una mica gelosa encara que és absurd per què només som amics...
I aquest matí m'he despertat amb un somni (molt estrany) on anava a veure el meu amic, que estava acompanyat, i que estaven apuntats a unes classes de sexualitat per aprendre o algu... em diu que m'apunti amb ells i que faci parella a un que estava sol (que era guapo) però jo volia fer parella amb el meu amic. El que passa que ell ja estava de parella amb la seva amiga i no volia ser la meva parella... sentia com si hagués estat un rebuig...
He parla amb ell sobre el somni i sobre el fet que no vull que mai s'oblidi de mi, passi el que passi entre nosaltres... i ell simplement li ha semblat estrany i m'ha dit que li ha agradat que fins i tot en somnis, no em deixi endur pel físic...
Però no sé... es que és el primer cop que ploro per por a perdre a algú... el desitjo tant però sé que és molt difícil estar junts... però em sento frustrada i no sé que pensar sobre aquest desig... necessito la vostra opinió i consell per aclarar-me i sentir-me segura...
Moltes gràcies per la vostra ajuda i per dedicar-me el vostre temps...
P.D.:La setmana que ve vindrà a casa meva per estar sols... m'atreveixo a llençar-m'hi i a que passi alguna cosa o m'aguanto per evitar preocupacions i tal?
IESP

Hola Camps de cotó!!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Pel que expliques, sembla que aquest noi t'agrada molt!
Quan sentim una cosa així per una altra persona, és normal que volguem estar a prop, que pensem en ell/a constantment, i que volguem agradar-li molt!
De manera, que si ell t'agrada tant, has de ser sincera amb els teus sentiments i fer-li entendre que no podeu ser només amics. Això seria enganyar-te a tu mateixa, ja que estarieu parlant i pensaries en ell de manera romàntica oi? Potser ell sent el mateix que tu, però també té por!
Respecte al somni, et diria que no li donis moltes voltes, ja que quan somiem veiem persones i coses barrejades per culpa de tota la informació que tenim emmagatzemada al cervell! Un somni només és un somni, el que importa és el que sents quan estàs desperta ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat