Celulitis i Cames
Hola!
El cas és que tinc 14 anys i unes cames molt amples i vastanta celulitis!
El cas esque jo no estic pas gorda peró les meves cames si, potser si peses un kilo menys no m'en faltarien pero no estic gorda.
Peró si mires les meves cames si, no es que siguin amples de constitució perque es veuen "fofes", el cas és que per intenernet e vis 1000 metodes diferents per reduir tant celulitis com cames i totes es contrediuen entre si; unes diuen de fer esport, unes diuen que sobretot no etc.
M'agradaria saver quina classe d'exercicis i quina classe d'aliments m'ajudarien a reduir la celulitis i a enfortir les meves camees ja que no es veigesin toves.
Moltes Gràcies i perdo per les faltes d'ortografia
Sara Bujalance

Hola Mel1234! No hi ha cap manera d'engreixar o aprimar una part concreta del cos, com les cames. El que sí pots fer és menjar bé i fer esport per mantenir un pes correcte en general. Per una altra banda, la cel·lulitis és un tipus de greix que les dones tenen pel fet de ser dones i tenir més hormones femenines. Els homes, al tenir més hormones masculines, tenen pèl i barba. És a dir, la cel·lulitis en les dones és tan normal i natural com ho és la barba en els homes. Això vol dir que, en realitat, no ens hauria de preocupar excessivament. A més, és realment complicat fer desaparèixer la cel·lulitis (degut a que és quelcom natural de la biologia femenina). De totes maneres, encara que no es pugui treure, si menges de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fas esport habitualment (l'esport sempre és bo i té motls beneficis), aconseguiràs tenir la cel·lulitis "a ratlla". Qualsevol esport t'anirà bé, però si vols treballar especialment cames, fes bicicleta o classes d'step, per exemple, ja que ho mouràs tot, i especialment cames i cul. Molts petons!!