Com puc saber si soc lesbiana?
Se que pot semblar ridícul, pero fa temps que em plantejo si soc lesbiana o bisexual.
A vegades, sento atracció per alguna tia, pero el tempa dels petons i aixó em fa una mica de... repelus. A més, si descubrís que soc lesbiana o bi, no sabria com dir-ho, els meus pares no els faria gens de gràcia i tinc una amiga (molt amiga), que li fan "por" i "fàstic" els gays, lesbis, bisexuals, etc... nose com descobrir realment que soc i no puc viure així... amb el dubte... espero que em pugueu ajudar...
moltes gràcies:)
IESP

Hola Neus!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta has de saber que a la teva edat, és normal no saber ben be què volem.
Mira, una cosa que ajuda a saber la nostra orientació sexual i saber de qui ens ENAMOREM. Ser lesbiana (homosexual) vol dir que t'enamores de noies, i que a part de l'atracció física també tens ganes d'estar amb elles en una relació. Això no es descobreix d'un dia per l'altre, de manera que dona't temps.
És normal que vulguis saber "què ets", però ho veuràs amb el temps i amb les experiències... De moment, dedica les energies a saber QUI ETS, ja que això és realment el que compta ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat