Masturbació?(anonim plis)
Sóc una noia, tinc 15 anys i sento curiositat per com seria fer l'amor, pero tambe per masturbarme. El problema es que no sé com fer-ho. De vegades em faig com unes caricies alla baix i poc a poc poso un o dos dits, però no sento res, osigui ni mal ni plaer ni res. Consells??
Responeu plis
IESP

Hola Hams!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que per masturbar-se i sentir plaer, l'òrgan més important és el CERVELL.
Això significa que per molt que ens "toquem", si tenim por o algun tipus de rebuig, el cos no es posa en marxar i no sentim cap plaer.
Per això, et diria que quan ho tornis a provar, aprofita alguna fantasia que hagis tingut, deixa't emportar i gaudeix de tot el teu cos. Ja veuràs com a poc a poc, sentiràs cada vegada més.
I sobretot, no oblidis estimular el CLÍTORIS, que es troba a l'exterior de la vulva i és l'òrgan més sensible que tenim les noies ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat