pes
m'edeixo aproximadament 1'65 i vestida amb roba d'esport i bambes peso entre 52 i 53 kg estic en el pes ideal?
m'agradaria arribar als 50, que passaria si ja he passat per anorexia, pero ser que quan arribi als 50 kg pararé?
Sara Bujalance

Hola catalana100! 52-53 quilos ja és un pes justet pels teu 1,65 metres d'alçada, així que ni de conya cal que arribis als 50, i encara menys si has passat per una anorèxia. Treu-t'ho del cap. 50 quilos és massa poc i el pitjor de tot és que obsessionar-te en arribar-hi pot, molt fàcilment, fer-te caure de nou en l'anorèxia. El millor que pots fer per evitar que això passi és parlar amb els teus amics i amb adults de confiança, com els teus pares, de cara a que t'ajudin a sentir-te bé i a evitar una anorèxia. Recorda que per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos no cal tenir un pes concret, sinó acceptar-nos tal i com som. Molts petons!!