Pes
Hola Sara! Mira jo tinc 13 anys i peso 58 kilos. No sé si es molt o normal, la meva mare i el metge em diu que tot bé, que estic en el pes normal. Però es que la resta de les meves amigues pes molt menys i jo no em sento a gust, per exemple elles tenen una 36-34 de pantalons quant jo tinc una 38-40. Necessito ajuda, jo no es què em trobi allo una foca pero sento que em sobren uns kilitos. Faig bastant de esport i això també hi pot estar implicat:) Mercii bunika i petons :*
Sara Bujalance

Hola Roser_13! 58 quilos és un pes ben normal! Per això tan el metge com la teva mare et diuen que estàs bé, t'ho diuen perquè és veritat, estàs bé! així que no t'amoïnis pel pes, no has d'aprimar! No et comparis amb les teves amigues, pensa que la talla i el pes no només depenen de l'edat, depenen també de l'alçada, l'estat de salut de la persona, de l'estil de vida que fa (si fas molt d'esport o no, per exemple) i, per tant, el pes depèn de cada persona. Dos persones poden pesar igual i tenir cossos molt diferents. A més, a la teva edat és molt habitual que hi hagi molta diferència entre unes noies i unes altres, perquè les hi ha que creixen abans i més ràpid, i les hi ha que creixen més lentament. És possible que d'aquí a un temps alguna de les teves amigues també porti la teva talla, o més gran, i veuràs com el seu cos també és normal. Continua practicant esport (que sí té influència sobre el pes), perquè és una pràctica molt saludable, que t'ajuda a tenir una bona salut i a estar en forma. Molts petons!