Aprimar-me
Hola, bona tarda. M'agradaria que hem donguessis ajuda. Tinc 14 anys i peso 75kg. Hem veig molt gras, i medeixo 1.77cm. Ultimament me obsesionat molt amb aquest tema i menjo menys, en poca cantitat. Ja els hi e dit als meus pares i no em diuren res. Ja se el que em diras, que parli amb ells. Però, siusplau, necessito aprimar-me, ajuda'm siusplau. Si em pots dir alguna dieta, o alguna web, o alguna cosa que pugui fer per aprimar-me, ajuda'm.
Gràcies!
Sara Bujalance

Hola!
La millor manera de mantenir un pes saludable és menjar de tot, de manera variada i equilibrada, i fer esport. Pensa que intentar aprimar a la teva edat pot ser molt perillós perquè estàs en plena època de creixement i és molt important que rebis tots els nutrients que el teu cos necessita per desenvolupar-se correctament, així que no cal que facis cap dieta d'aprimament, a més, amb l'alçada que tens el teu pes és normal. Sé que no vols parlar amb els teus pares sobre això però si veus que és un tema que t'obsessiona i que t'ho fa passar malament, és necessari que els insisteixis una mica per a que vegin que és un tema important per a tu i t'ajudin. De fet, si realment tens dubtes sobre el teu pes, el millor que podries fer és demanar-lis que et portin al metge, ja que el metge és el professional que et pot indicar si el teu pes és el correcte o no, i en el cas de que haguessis d'aprimar, el metge et diria com fer-ho d'una bona manera. Una abraçada!